مجتمع ماكس
السلام عليكم اخي/اختي

نورت المنتدى

ساعدنا بارقي بالمنتدى بالتسجيل

سجل معنا و اقضي اجمل الاوقات

وشكرا لك
مجتمع ماكس
السلام عليكم اخي/اختي

نورت المنتدى

ساعدنا بارقي بالمنتدى بالتسجيل

سجل معنا و اقضي اجمل الاوقات

وشكرا لك

مجتمع ماكس

مجتمع ماكس منتدى شبابي و بناتي عام ترفيهي
 
الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
آخر المواضيع
الموضوع
تاريخ ارسال المشاركة
بواسطة
صالونات جزائرية
ديكورات مطابخ ملونه 2017 ، ارقى صور مطابخ خشبيه 2017 , ديكورات مطابخ غايه في الروعة
غرف نوم جرار, ديكورات غرف نوم حديثة, غرف نوم هادية للعرسان, احلى غرف نوم مودرن
ديكورات منزلية خارجية, ديكورات منزلية من الخارج, احلى ديكورات منزلية 2017
مطابخ المانية بتصميمات واشكال غير تقليدية , اجمل المطابخ , مطابخ جديدة لعام 2017
انتريهات مودرن, ديكورات انتريهات امريكانى, انتريهات شيك بالصور جمال الديكورات
مطابخ عصرية باللونين الفضي والرصاصي روعه لمحبي الاناقة والجمال
ديكورات صالونات جميلة جدا تشكيلة منوعة من ديكورات صالونات
ديكورات صالونات مودرن 2017 اجمل صور الصالونات 2017
ديكورات فخمة جدا لغرف النوم , ديكورات اخر شياكة,اجمل واشيك واروع الديكورات لغرف النوم
الإثنين 7 مارس - 1:50
الإثنين 7 مارس - 1:50
الإثنين 7 مارس - 1:50
الإثنين 7 مارس - 1:49
الإثنين 7 مارس - 1:49
الإثنين 7 مارس - 1:48
الإثنين 7 مارس - 1:48
الإثنين 7 مارس - 1:48
الإثنين 7 مارس - 1:47
الإثنين 7 مارس - 1:47











شاطر
 

 قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا)

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
IMaD MaX
IMaD MaX


مؤسس المنتدى

مؤسس المنتدى
معلومات اضافية
أﻧَــــاٌ أﻧَــــاٌ : ذكر
آلَمـَشٌآرَﻛَــــــآتْ آلَمـَشٌآرَﻛَــــــآتْ : 8885
اّلّـــــدّوّلّـــــــــةّ اّلّـــــدّوّلّـــــــــةّ : المغرب
اٍّلَّــــوّظُيٌّفّْــــــةْ اٍّلَّــــوّظُيٌّفّْــــــةْ : طالب
آلِّمِّـــزٍّآجِّ آلِّمِّـــزٍّآجِّ : الحمد لله على كل حال
آلْعْــــــــمْــــــرْ آلْعْــــــــمْــــــرْ : 26
نْقْآطْ آلْتْقْيْيْــــمْ نْقْآطْ آلْتْقْيْيْــــمْ : 12
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 23/01/2013
قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Uo_oy_11
نقاطي نقاطي : 23733

قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا)   قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Emptyالخميس 30 يوليو - 12:46

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[size=32]◀ ❤ قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) ❤ ▶[/size]



[size=32]شخصيات القصة :[/size]




1- لمار : بنوتة جميلة شعرها أشقر وبيضة وعينيها لونها أزرق وزي القمر عندها 22 سنة في كلية صيدلة تاني سنة رومانسية بس ساعات بتقلب



2- عمر : صديق لمار من الكلية ولد طايش بس لمار بتحبه عنده 23 في سنة تالتة كلية صيدلة



3- سيف : ولد مؤدب ومحترم عنده 24 سنة في كلية طب



4- أحمد : بابا لمار بيحبها أوي وحنين بس ساعات بيبقي عصبي جداً من خوفوا عليها



5- تسنيم : بنت عامة لمار بتحبها مووووت ومش بيخبوا على بعض حاجة لأنهم كمان متربين مع بعض



6- نوران : مامة تسنيم وعمة لمار بتحب لمار وبتحس أنها بنتها لأنها اتربيت مع تسنيم بعد وفاة مامتها وهي بتولدها




وبقية الشخصيات هنعرفها من خلال القصة



يارب تعجبكوا القصة .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
IMaD MaX
IMaD MaX


مؤسس المنتدى

مؤسس المنتدى
معلومات اضافية
أﻧَــــاٌ أﻧَــــاٌ : ذكر
آلَمـَشٌآرَﻛَــــــآتْ آلَمـَشٌآرَﻛَــــــآتْ : 8885
اّلّـــــدّوّلّـــــــــةّ اّلّـــــدّوّلّـــــــــةّ : المغرب
اٍّلَّــــوّظُيٌّفّْــــــةْ اٍّلَّــــوّظُيٌّفّْــــــةْ : طالب
آلِّمِّـــزٍّآجِّ آلِّمِّـــزٍّآجِّ : الحمد لله على كل حال
آلْعْــــــــمْــــــرْ آلْعْــــــــمْــــــرْ : 26
نْقْآطْ آلْتْقْيْيْــــمْ نْقْآطْ آلْتْقْيْيْــــمْ : 12
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 23/01/2013
قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Uo_oy_11
نقاطي نقاطي : 23733

قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا)   قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Emptyالخميس 30 يوليو - 15:30

الحلقة العشرون



مصطفي رد ع البيت لقي البيت كله هدوء 



مصطفي : هو محدش هنا ولا ايه 

ريماس (خرجت من المطبخ بأبتسامة) : نورت يا حبيبي

مصطفي : ده نورك (وراح باسها) .. اومال فين ماما والولاد

ريماس : فى الاوضة جوه بيلعبوا

مصطفي : طيب هخش اسلم عليهم 

ريماس : ماشي روح هخلص المواعين الى فى ايدي واجي

مصطفي : ماشي يا حبيبتي


دخل مصطفي اوضة مامته


مصطفي : ازيك يا ست الكل

نرمين : انت جيت يا حبيبي (وراحت حضناه وباسته)

مصطفي : عاملة ايه 

نرمين : بخير الحمد لله .. انت عامل ايه

مصطفي : بخير الحمد لله 

نرمين : مال وشك كده مصفر ليه 

مصطفي (بأستغراب) : وشي مصفر ؟؟ !! ... ازاي

نرمين :مش عارفة .. انت باين عليك بقالك كتير مش بتاكل

مصطفي : ممممممممم انا مأكلتش حاجة فعلا من الصبح 

نرمين (بخضة) : ينهر ابيض وساكت عن نفسك كده .. (بتنده ع ريماس) .. ريماس ريماس 

مصطفي : ايه يا ماما بتندهي ع ريماس ليه

نرمين : يا ريماس ريمااااااااااس

ريماس (جرت جري) : ايوة يا ماما نعم ؟

نرمين : روحي حضرى لجوزك الاكل

ريماس : ما انا بحضرله يا ماما 

نرمين : هو انتى متعرفيش تقول حاضر وانتى ساكتة وتروحي تعملي الى قولتلك عليه من غير ولا كلمه 

ريماس (دمعت) : طيب حاضر يا ماما (وخرجت)

مصطفي : فى ايه يا ماما بتكلمي ريماس كده ليه

نرمين : بص بقي انا ساكتة ع مراتك دي انا اتخنقت من طريقة كلامها معايا 

مصطفي : ليه فى ايه الى حصل

نرمين : حصل كتيررررررر .. اولها انها بترد عليا بطريقة مستفزة 

مصطفي : فين بس الطريقة المستفزة الى هى بتتكلم بيها دي

نرمين : اصلك انت مش بتقعد معانا ... الصبح بنده عليها لقيتها جاية وبترد عليا بطريقة وحشة جدا وانت زي ما انت عارف انا ست كبيرة ومش بستحمل اضيقت اوووي 

مصطفي : ريماس عملت كده ؟؟

نرمين : ايوة عملت .. لا وكمان ايه بتتكلم هى وامها فى التليفون بالساعات 

مصطفي : مش معقولة يعني يا ماما 

نرمين : لا معقول وكمان بيجيبوا فى سيرتي

مصطفي : وحضرتك عرفتي منين

نرمين : ايه .. اصلي كنت جاية اكلم خالتك برفع السماعة معرفش ان مراتك بتتكلم فا لقيتهم بيجيبوا فى سيرتي

مصطفي : طيب يا ماما متزعليش نفسك .. ريماس بتحبك والله وبتعتبرك زي مامتها بالظبط

نرمين : وانت كمان يا حبيبي والله متعرفش انا بحبها قد ايه 

مصطفي : طيب انا هقوم عشان اغير هدومي وأكل 

نرمين : طيب يا حبيبي بالهنا والشفا كل كويس يا مصطفي انت يابني لونك مخطوف وخاسس اوي

مصطفي : ههههههههههه والله يا ماما انتى اول واحدة تقولي الكلام ده 

نرمين : يا خراااااااابي هي مراتك عاديتك ولا ايه 

مصطفي : ههههههههه انا ماشي (وخرج من الاوضة)


بعد اما خرج راح المطبخ لريماس


مصطفي : حبيبتي

ريماس (مسحت دموعها بسرعة) : ايوة يا مصطفي

مصطفي : انتى كنىت بتعيطي 

ريماس : لالالا ده فى صابون بس دخل فى عيني

مصطفي : متأكده

ريماس : اها (وابتسمت) ... عامل ايه 

مصطفي : بخير الحمد لله .. حضرتي الاكل

ريماس : اه حضرته .. روح غير هدومك وتعالا كل 

مصطفي : ماشي يا قلبي



دخل مصطفي غير هدومه وراح المطبخ (اصل هما عاملين طرابيزة بيتغدوا عليها) .. 


ريماس : يلا يا حبيبي بالهنا والشفا 

مصطفي : الله يهنيكي (مسك ايديها) .. انتى مش هتاكلي ولا ايه

ريماس : لا يا حبييبي انا أكلت كل انت 

مصطفي : طب انا مش هاكل غير اما تقعدي تاكلي معايا

ريماس : مليش نفس والله يا مصطفي

مصطفي : يلا بقي متزعلنيش

ريماس (استسلمت) : طيب 

مصطفي : انا عارف انك زعلانة من ماما وكتير اوي صالحتكوا ع بعض .. بس دي اخر مرة يا ريماس استحمليها عشاني دي ست كبيرة 

ريماس : انت شوفت اى حاجة وحشة صدرت منى ناحيتها

مصطفي : لا والله بالعكس انتى بتحبيها اوي وده واضح فى تصرفاتك معاها 

ريماس : طيب 

مصطفي (مسك ايديها) : خلاص بقي اسمحيها فيا انا اسف

ريماس : مفيش مشكلة 

مصطفي : طيب


لمار 
اول ما سمعت الكلمتين دول 


راحت فتحت الباب ولقيت لمياءءءءءقصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Mood1



لمار (بتعجب) : انتى مين ؟؟

لمياء : انتى الى مين 

لمار : انا خطيبة سيف وانتي

لمياء : هههههههههه اه انتى بقي االعروسة الى بيتكلموا عنها

لمار : انتى مين ؟؟

لمياء : انا لمياء جارتهم 

لمار : وانتى ايه الى جابك هنا

لمياء : وانتى مالك انتى 

لمار : هى مش دي اوضة سيف

لمياء : ايوة اوضته

لمار : اومال هو فين

لمياء : معرفش

لمار : هو اكيد مستخبي

لمياء : ووهيستخبي ليه

لمار : سيف سيف يا سيف

سيف (جه من بره) : ايه يا لمار بتعملي ايه فى اوضتي

لمار : مفيش مش بعمل بس قلت اشوفك اتاخرت ليه ومامتك قالتلي شوفيه فى اوضته ودخلت الاوضة لقيت البت دي 

لمياء : متقوليش بت قطع لسانك 

لمار : انت سامع بتقول ايه .. مين دي يا سيف 

سيف (مسك ايديها) : طيب تعالي معايا وانا هفهمك 

لمار (بصت بشرانية للبت لمياء) : طيب اتفضل



واخدها سيف ودخلوا البلكونة 


سيف : مالك يا ليمو بس ايه الى ضيقك 

لمار : نعم ؟ّ!!!! ... انت بتهزر يا سيف يعني ادخل اوضتك والاقي واحدة قاعدة ع سريرك وعمالة تتكلم فى التليفون ولا وكمان بتقولي انتى مالك 

سيف : ههههههههههههههههههههههههههههه

لمار : انت بتضحك ع ايه 

سيف : ههههههههههههه بضحك عشان غيرانة من لمياء

لمار : لا والله وبعدين متقولش اسمها .. وليه مجبتليش سيرتها قبل كده اعترف

سيف : ههههههههههههه خلاص يا لمار بقي كبرى دماغك .. دي واحدة جارتنا جوزها طلقها ورماها فا جت عندنا

لمار : وانت مش قولتلي ليه

سيف : والله نسيت خالص .. وبعدين بقالي كام يوم مش بشوفها فى البيت يأما فى المطبخ او معرفش بتروح فين

لمار : ممممممممممم طيب ايه الى هي هتفضل قاعدة كتير

سيف : مممم مش عارف وربنا ماما هى الى قالتلها تقعد معانا

لمار : طيب

سيف : انت دخلتيلي الاوضة ليه كنتى عايزة حاجة

لمار : لا مفيش مامتك قالتلي اروح اشوفك 

سيف : طيب

لمار : انت بتقول لمياء دى مش متجوزة

سيف : اها

لمار : اصل انا وانا داخلة الاوضة سمعتها وهى بتتكلم فى الفون ووقفت الصراحة سمعت كلامها كان غريب اوي أكنها بتتكلم مع راجل

سيف : راجل ؟؟!!

لمار : ممكن اهلها صح

سيف : بس هى اما جت قالت انها مقطوعة من شجرة 

لمار : انت هتقلقني ليه بقي

سيف : ممممممممم والله ما بقلقك بس ملهاش حد 

لمار : ايوة بس طريقة كلامها اكنها بتكلم راجل

سيف : ملناش دعوة خاليها فى حالها .. واحنا فى حالنا

لمار : طيب انا هروح اخود تسنيم ونروح بقي

سيف : لالالالالا انتوا هتتغدوا معانا

لمار : مش المرادي يا سيف 

سيف : ليه بقي

لمار : كده معلش عشان بس مقولناش لعمتي ولا لبابا

سيف : ايه يابنتي فى ايه ما تكلميهم تقوليلهم 

لمار : بعديــــــــــــــن يا سيف عشان خاطرى

سيف : بس ماما هتزعل اوي

لمار : معلش ..

سيف : طيب يلا انا هروحكوا

لمار : مممممممممممم طويب




ودخلوا المطبخ 



لمار : يلا يا تيتو عشان نمشي بقي

تسنيم : اوكي ماشي

ليلي : ايه يا لمار انتوا لسه يابنتي مقعدتوش

لمار : معلش يا ماما عشان بس منتأخرش 

ليلي : خلاص المرادي بس هسيبكم لكن المرة الى جاية مش هسيبكم ابدا

لمار \ تسنيم : هههههههههههههه حاضر 

سيف : طيب يا ماما انا هروح اوصلهم واجي

ليلي : ماشي يا سيف



ونزل سيف ركب عربيته وركبهم معاه وروحهم البيت 
كريم : عمر مين ؟؟ 

شاهندا (بعياط) : انا هحكيلك كل حاجة .. بس الله يخاليك ارحمني

كريم (مسكها من شعرها) : قومي قومي وقولي مين عمر ده

شاهندا (بعياط) : انا هحكيلك ع كل حاجة .. عمر ده كان خطيبة اخوك بتحبه وهو سابها وسيف اخوك خاطبها وعمر ده بيحب لمار اوي .. انت عارف انى مكنتش حبة انى اتجوز حتى اول لقاء بيني وبينك كان عادي جدا لكن هقول ايه انا هحكيلك الى حصل بيني وبينه


وفى يوم وانا ماشية 



عمر : انتى يا انسة 

شاهندا (لفيت وراها) : نعم حضرتك بتكلمني انا 

عمر : ايوة .. انتى شاهندا صح

شاهندا : ايوة حضرتك مين

عمر : كنت عايزك فى مصلحة بس ياريت يكون بيني وبينك وهديكي فلوس

شاهندا : نعم لا اسفة انا مليش فى الكلام ده 


نرررررررجع لشاهندا وكريم 


شاهندا (بعياط) : ومن ساعة ما قابلني وهو قالي هنعمل لعبة صغيرة وبعدين خلاص هسيبك واتجوزنا انا وهو قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Mood22... وطالقني اما انت اتجوزتني وكنت ساعتها حامل

كريم : يعني انتى بتستغفليني من الاول

شاهندا (بعياط) : انا مكنش بأيدي حاجة انت عارف ظروفي انا اهلي كلهم مسافرين في البلد ومحدش معايا



كريم اول ما هى خلصت كلامها راح ضربها قلم ع وشها وراح نازل وسايبها


كريم معرفش يروح فين ولا يعمل ايه وبعدين فكر فى لمار

وانه لازم يروح يقولهم 


كريم كان مبهدل ع الاخر اول ما دخل وشافوه اتخضوا


ليلي (بخضة) : مالك يا كريم فى ايه ايه الى حصل يابني 

كريم : انا مخنوق يا ماما وتعبان اوي 

ليلي : ايه يابني الى حصل

سيف : فى ايه يا كريم

كريم : مين عمر يا سيف

سيف : عمر ؟؟ .. عمر مين 

كريم : عمر الى خطيبتك كانت بتحبه 

سيف (بخضة) : عمر !!!!!!!!!!!!

كريم : ............................... (وحكالهم ع الموضوع كله)

سيف : يا ابن الــــــــــــــ

كريم : انا ادمرت يا ماما .. انا مش عارف كل ده بيحصلي ليه

ليلي (بعياط) : قدر الله وما شاء فعل يا حبيبي (واخدته فى حضنها)

كريم : انا تعبان اوي يا ماما 

ليلي (بعياط) : لا حول ولا قوة الا بالله .. معلش يا كريم كان لازم يابني تشوف من ده كتير 

كريم : انا غلطت فى حاجات كتير اوي .. تفتكرى ربنا هيغفرلي

ليلي : اكيد يا حبيبي ربنا غفور رحيم بعباده 

كريم : خاليني فى حضنك انا تعبان اووووي ومش حاسس انى عايش

سيف : انا قايم 


قام سيف وهو مخنوق وع اخره وكلم لمار 


سيف : ايوة يا لمار

لمار : ايه يا حبيبي مال صوتك 

سيف : مخنوق اوي

لمار : ليه يا سيف مالك 

سيف : عمر يا لمار

لمار : عمر ؟؟؟؟ !!! .. عمل ايه

سيف : ....................... (وقالها الى كريم قاله)

لمار : قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Mood11 (وبدأت تعيط) : انا مش عارفة هو عايز ايه حسبي الله ونعم الوكيل فيه فضحني فى كل مكاااااااااااان اه يا قلبي
تسنيم قعدت ع النت وبقالها كتير جدا بتقعد عليه كتيرررر 


teto : احمد انت روحت فين 


ahmed : ايوة يا قلب احمد 

teto : ده ايه ده بقي ان شاء الله 

ahmed : ايه ده ايه يا قلبي

teto : اتكلم كويس لحسن اقفل

ahmed : هو انا قلتلك حاجة بس

teto : صحيح انت كنت باعتلي رسالة ع الفيس بتقولي انك عايزني فى موضوع مهم

ahmed : اهااااا فكرتيني .. تسنيم بعد السنتين الى اتكلمنا فيهم دول انا معجب بيكي اوووووي وعاندي استعداد اجي واتقدم دلوقتي

teto : احمد انت ازاي بتقول كده 

ahmed : انا عارف انك ممكن تزعلي مني بس دول سنتين يا تسنيم وانا حبيتك اووووي والله

teto : ايوة بس انا مش ناوية انى احب او اتجوز ف يوم

ahmed : ليه انت مش بنت وليكي حق فى كل ده 

teto : عادي بقي يا احمد 

ahmed : انا مش هسمع رأيك دلوقتي 
بس عايزك تفكرى تاني وتالت ورابع لحد اما تقولي موافقة

teto : طيب يا احمد .. قولي انت عامل ايه

ahmed : زي الفل انتى عاملة ايه

teto : انت لسه جاي تفتكر دلوقتي تسألني عاملة ايه

ahmed : هههههههه ما انتى كمان سالتيني فى الاخر

teto : طيب سوري

ahmed : تسنيم هو انا ضيقتك بكلامي

teto : لا 

ahmed : اومال ليه حاسس انك زعلانة او متضايق

teto : ايوة انا زعلانة بس مش عارفة من ايه 

ahmed : يبقي اكيد مني


teto : لالالالا بس فجأة كده اضيقت لوحدي وافتكرت حاجات

ahmed : صدقيني انا هكون اسعد انسان بس انتى توافقي عليا

teto : ربنا يسهل بس متتأملش كتير 

ahmed : لا هتأمل مش يمكن ربنا فى يوم يجمعنا

teto : ممممم طيب 


فجأة وتسنيم قاعدة سمعت لماااااار بتنادي


وووووووووو ..........


هنعرف بعدين قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Mood1



يارب الحلقة تكون خفيفة ع قلبكم

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
IMaD MaX
IMaD MaX


مؤسس المنتدى

مؤسس المنتدى
معلومات اضافية
أﻧَــــاٌ أﻧَــــاٌ : ذكر
آلَمـَشٌآرَﻛَــــــآتْ آلَمـَشٌآرَﻛَــــــآتْ : 8885
اّلّـــــدّوّلّـــــــــةّ اّلّـــــدّوّلّـــــــــةّ : المغرب
اٍّلَّــــوّظُيٌّفّْــــــةْ اٍّلَّــــوّظُيٌّفّْــــــةْ : طالب
آلِّمِّـــزٍّآجِّ آلِّمِّـــزٍّآجِّ : الحمد لله على كل حال
آلْعْــــــــمْــــــرْ آلْعْــــــــمْــــــرْ : 26
نْقْآطْ آلْتْقْيْيْــــمْ نْقْآطْ آلْتْقْيْيْــــمْ : 12
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 23/01/2013
قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Uo_oy_11
نقاطي نقاطي : 23733

قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا)   قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Emptyالخميس 30 يوليو - 15:31

الحلقة الواحد والعشرون


ريماس راحت عشان تشوف اهلها

ريماس : ازيك يا ماما

ليلي : الحمد لله يا حبيبتي تعالي خشي

ريماس : ايه مالك 

ليلي : تعالي خشي وانا احكيلك 

ريماس (ودخلوا) : خير فى ايه 

ليلي : كريم نايم جوه

ريماس : نايم جوه ؟؟!!

ليلي : ايوة 

ريماس : ليه فى ايه يا ماما

ليلي : شاهندا طلعت مش حامل من اخوكي 

ريماس : نعم ؟؟؟؟؟؟

ليلي : اه والله يابنتي .. كانت متجوزة واحد الى هو بيهدد لمار ده الى اسمه عمر باين .. وطلعت انها كانت متجوزاه وهو سابها واخوكي امبارح اما عرفت اتخانق مع شاهندا وسابها ونزل

ريماس : طيب والولاد 

ليلي : نايمين جمبه جوه 

ريماس : لا حول ولا قوة الا بالله .. انا مش مصدقة الكلام ده 

ليلي : والله يابنتي هو ده الى حصل انا برضوا مكنتش مصدقة الى حصل والله اخوكي متدمر خالص يا ريماس 

ريماس : معلش يا ماما ان شاء الله خير

ليلي : اديني بدعي والله يا ريماس بس قلبي بيتقطع عليه ... معأني كنت زعلانة ع الى بيعمله بس دلوقتي خايفة عليه اوي لحسن يعمل حاجة فى نفسه لما يبص حاوليه وميلقيش مراته ام ولاده لا وكمان يشوف مراته الى اتجوزها التانية دي 

ريماس : معلش يا ماما حصل خير 

ليلي : والله يابنتي ما عارفة اقول ايه .

ريماس : متقوليش حاجة ... انا الى عايزة اقول حاجة مهمة

ليلي : خير يابنتي 

ريماس : خير ان شاء الله ... انتى مسألتيش كريم اذا كان جاب جثة سمر ولا لا

ليلي : ايه ده ؟؟؟ .. هو مرحش يجيب جثتها ولا ايه انا مش فاهمة حاجة يا ريماس ما تخشي يابنتي فى الموضوع علطول 

ريماس : ماما سمر عايشة 

ليلي (بخضة) : ايه انتي بتقولي ايه يابنتي 

ريماس : انا كنت زيك كده برضوا ... يوم خطوبة سيف لقيت المستشفي بتتصل بيا وبتقولي تعالي ليكي امانة عندنااااا 

ليلي : ايه ده ازاي يابنتي مش سمر ماتت .. ازاي عايشة 

ريماس : للاسف هى مكنتش ميتة هى قالت للدكتور يقولنا كده كانت عايزة تعمل فى كريم حاجة يعرف بعدها ان الله حق 

ليلي : واهى الى كانت عيزاه حصل

ريماس : سمر بتحب كريم اوي يا ماما .. انتى مشوفتهاش اليومين دول عاملة ازاي

ليلي : والله يابنتي ما عارفة اقولك ايه 

ريماس : متقوليش حاجة انا مكنتش مصدقة انها عايشة بس اما شوفتها قدام عنيا الاتنين صدقت انا كل يوم تقريبا بروحلها

ليلي : لا اله الا الله ... 

ريماس : بقولك يا ماما انا عايزة اقول لكريم 

ليلي : خشي قوليلوه يمكن يفوق شوية 



ريماس دخلت اوضة كريم وصحته 


ريماس : حبيبي قوم يلا يا كيمو انا جيت

كريم (فاق وقام) : ريماس .. ازيك يا حبيبتي

ريماس : انا كويسة يا كيمو انت عامل ايه 

كريم : بخير الحمد لله .. وانتى عاملة ايه ومصطفي والولاد 

ريماس : الحمد لله كلنا كويسين 

كريم : الولاد وحشوني اوووووي 

ريماس : وانت كمان وحشتهم اوووووي وكانوا عايزين يجوا معايا 

كريم : ومجبتهومش ليه 

ريماس : حماتي هناك ومرديتش اخدهم معايا 

كريم : طيب يا حبيبتي

ريماس (بطبطب عليه) : ماما حاكتلي كل حاجة .. متزعلش يا كريم

كريم : انا مش زعلان يا حبيبتي .. الحمد لله ع كل شئ

ريماس : الحمد لله .. بس انا عاندي خبر ليك 

كريم : ريماس عشان خاطري لو خبر وحش بلاش تقوليه 

ريماس : لا يا حبيبي مش وحش ده خبر جميل اووووووي هتفرح اما تعرفه 

كريم : ايه هو يا ريماس (ساعتها دخل سيف)

سيف : يا هلا ياهلا ده ايه الجمال ده كله اخواتي الحلوين هنا لالالالا انا مش مصدق نفسي 

ريماس : ههههههههه يا واد يا بكاش 

سيف : ياستي بكاش بكاش المهم انى شايفكوا قدامي دلوقتي

كريم : هههههه

سيف : عامل ايه ياض يا كيمو 

كريم : تمام الحمد لله وانت

سيف : اهو بخير زي الفل 

كريم : مقولتيش يا ريمو ايه الخبر الحلو

سيف : خبر حلو ومن غيري ؟

ريماس (باست سيف) : ههههههههههههه هو انا اقدر يا حبيبي

سيف : طيب يلا قولي

ريماس : امسكوا نفسكوا بقي

سيف \ كريم : هو فى ايه

ريماس : كريم سمر عايشة 

كريم : ايه 

سيف : قولتي ايه يا ريماس عيدي الكلام تاني

ريماس : ايه يا جماعة ريماس عايشة عايشة عايشة

سيف : عايشة ازاي .. هى مش ماتت ودفنتوها 

ريماس : توء توء توء .. من حسن الحظ ان اخوك مرحش واخد جثتها 

سيف : بس ازاي عايشة مش الدكتور قالت ماتت

ريماس : لا ممتش هى الى قالت للدكتور يقولنا كده

سيف : لا حول ولا قوة الا بالله .. انا مش فاهم حاجة

ريماس : ههههههههههههه بلاش انت تفهم .. كيمو مالك ساكت ليه

كريم : مش مصدق الى بتقوليه يا ريماس

ريماس : لا يا حبيبي صدق سمر عايشة فعلا 

كريم : وهى فين دلوقتي

ريماس : فى المستشفي بتتعالج 

كريم : بتتعالج ليه ايه الى حصل

ريماس : رجليها اتكسروا ومش بتمشي فا بتاخود علاج طبيعي

كريم (بدأ يدمع) : انا السبب .. انا السبب 

ريماس (خدته فى حضنها) : لا انت مش السبب ربنا عايز كده ولازم كنت تشوف كل ده يا حبيبي عشان تعرف حبيبك من عدوك

سيف : ريماس عندها حق يا كريم ... انت اخدت درس عمرك لازم تحاول انك متقعش فى نفس الغلطات دي تاني

كريم : انا مش مصدق الى بتقوليه يا ريماس

ريماس : لا صدق يا حبيبي مراتك حبيبتك عايشة .. سمر اتغيرت اوي بعد الحادثة دي بدأت تشوف الحياة من جهة تانية خالص

كريم : انا لازم اروحلها 

ريماس : طيب يلا قوم اللبس وهنروح سوي 

كريم : طيب


تسنيم سمعت لمار بتعيط وبتنادي


تسنيم : فى ايه يا لمار مالك

لمار : مش عارفة ايه الى بيحصلي يا تسنيم 

تسنيم : ايه الى حصل

لمار : عمر وصل لكريم اخو سيف

تسنيم : وصله ازاي

لمار : شاهندا الى اتجوزها كريم طلعت تبع عمر 

تسنيم : يالهوي ازاااااااي 

لمار : مش عارفة انا مش مصدقة خالص سيف لسه قافل معايا .. انا متضايقة اوي يا تسنيم عمر مش سايبني فى حالي

تسنيم : معلش يا لمار هتعملي ايه يعني .. بس بد طلع سافل وقليل الادب

لمار : انا مش متخيلة انى كنت بحب واحد مجرم بالشكل ده 

تسنيم : قدر الله وما شاء فعل يلا متضيقيش نفسك حاولي تهدي وكله بأذن ربك هيبقي كويس يا قلبي

لمار : يارب يا تسنيم يارب .. قوليلي مالك 

تسنيم : انا !!

لمار : ايوة انتى .. شكلك متضايقة من حاجة

تسنيم : لا خالص وهضايق من ايه يعني

لمار (بنص عين) : تيتو قولي فى ايه وانجزي يلا

تسنيم : مفيش حاجة كبري دماغك 

لمار (مسكت ايديها) : تيتو مش احنا اخوات يلا احكيلي

تسنيم : مش عارفة اقولك ايه يا لمار .. بس مخنوقة اوي

لمار : ليه طيب فى حاجة حصلت ولا ايه 

تسنيم : بصي انا واحد اعرفه ع النت بقالي كتير جداااا متهيالي 4 سنين او اكتر كمان وكل كلامنا مع بعض احترام 


لمار : وبعدين 

تسنيم : المهم جه انهاردة وقالي انه بيحبني وعايز يجي يتقدم 

لمار (فرحت) : والله فرحتيني ده شئ كويس جدا ويبان انه محترم

تسنيم : ما انا اضيقت يا لمار مش عارفة ليه

لمار : انتى مش بتحبيه 

تسنيم : مش عارفة اانا بحبه ولالا .. بس انا مش عايزة احب

لمار : ليه يا تسنيم ما كلنا بنحب

تسنيم : لا انا لا مش عايزة اتجرح خايفة اوي من الموضوع ده 

لمار : وتتجرحي ليه مين قالك انك هتتجرحي يابنتي

تسنيم : محدش قالي بس قلبي حاسس انه ممكن فى يوم يجرحني ولا ييقولي كلمة تزعلني حسة انى ساعتها ممكن انهار

لمار : بعد الشر عليكي ليه التشأم ده انتى من امتى وانتى كده فين تيتو الى علطول مبسوطة وفرحانة وبتهيص وبتضحك فين 

تسنيم : اه انا تيتو الى بتضحك وبتهيص وكل حاجة بس خايفة يجي اليوم الى اتجرح فيه ساعتها مش هعرف اضحك او اهيص حتي

لمار : مش انتى الى اقنعتيني ان سيف كويس وبيحبني ليه بتقولي كده بقي معأني انا عيشت حاجات كتير وكله كان وهم

تسنيم : انتى حاجة وانا حاجة تانية يا لمار .. انتى ممكن تنسي وتعيشي حياتك لكن انا مقدرش الكلمة الواحدة ممكن تجرحني

لمار : انسي ؟؟ ... انسي ايه ... انسي ان عمر بيحاول يخرب كل حاجة حواليا عشان ارجعله بعيط وهو يسبني ويمشي ... انسي انه ممكن فى يوم يأذي سيف لالالالالالا عمرى ما هنسي حتي لو هو اتقبض عليه انا عمرى ما هنسي انى ضيعت سنين من حياتي فى حبي ليه 

تسنيم : معلش يا لمار بس انتى هتقدري تعيشي حياتك لكن انا لا انا خايفة اوي خايفة احب واتعلق وفى الاخر يقولي كلمة تجرحني ولا يخوني ولا يعمل اى حاجة تضايقني 

لمار : ليه يا تسنيم كل ده 

تسنيم : كله بسبب بابا (ساعتها نوران سمعتها ووقفت عند الباب)

لمار : باباكي ؟؟؟ !!! ليه ايه الى حصل

تسنيم : وانا صغيرة كان علطول يزعق لماما ويضربها ويتخانق معاها يااااااااا احساس صعب اووووووووي يا لمار .. انا اه كنت صغيرة بس اقسم بالله فاكرة كل حاجة وكنت بشوفوه وهو بيتخانق معاها ويزعق بس مكنتش بعرف اعمل ايه 

لمار : ايوة يا حبيبتي .. بس مش كل الرجالة زي بعض

تسنيم : عارفة يا لمار عارفة .. بس مش قادرة انسي منظر بابا وهو بيضرب ماماااااا ااه يانا 

لمار : متضيقيش نفسك وحاولي تدي للاحمد فرصة تانية 

تسنيم : احمد ؟؟؟ .. انتى عرفتي منين اسمه 

لمار : بت يا تسنيم انتى جالك حاجة هبل ما انتى بتحكيلي كل حاجة عنه اساسا 

تسنيم : ايوة بس مين قالك ان هو الى عايز يتقدم

لمار : ههههههههههه احم احم خبرتي المتواضعة قالتلي

تسنيم : ههههههههههههه طيب يا دزمة (دخلت نوران)

نوران : مش كل الناس زي بابا يا تسنيم لازم تجربي يا حبيبتي

تسنيم : ماما !!! ... انتى سمعتيني

نوران : ايوة سمعتك ومش عيزاكي تزعلي ولا تضايقي وادي فرصة للاحمد مش يمكن يكون كويس 

تسنيم : انتى شايفة كده يا ماما 

نوران : ايوة يا قلب ماما شايفة كده 

تسنيم (راحت فى حضنها) : ربنا يخاليكي ليا يا احلي ماما فى الدنيا



كريم طلب من اخواته الاول انه يروح يطلق شاهندا وبعد كده هيروح عند سمر فى المستشفي


وفعلا راح طلق شاهندا وطلع ع المستشفي وخبط الباب


سمر : اتفضل

كريم (فتح الباب) : ممكن ادخل

سمر (بخضة) : كريم !!!

كريم (دخل وقفل الباب) : ايه استغربتي ليه

سمر : انت عرفت ازاي انى هنا ومين قالك .. اه اه دي اكيد ريماس

كريم : الصراحة ريماس قالتلي الحقيقة كلها

سمر (فى سرها) : ليه كده بس يا ريماس

كريم (مسك ايديها) : انتى مكنتيش عايزة انى اعرف يا سمر انك عايشة 

سمر (سحبت ايديها) : لا كنت عايزة .. بس اما كان يجيلي مزاج انك تعرف الاول 

كريم : مممممم انا عارف انك زعلانة مني بس عشان خاطر ولادنا مش تزعلي .. وبعدين المفروض انى انا الى ازعل منك 

سمر : ليه ان شاء الله .. انا كنت سيبتك وروحت خطبت واحدة تانية

كريم : سمر عشان خاطرى خلاص

سمر : لا يا كريم مش خلاص انت بتطلعني غلطانة فى كل حاجة بس المرادي كل الناس شاهدة انك انت الى غلطان مش انا

كريم : عاندك حق عشان كده انا جيت انهاردة 

سمر : والمفروض انى اعمل ايه

كريم : سامحيني ياسمر انا اسف والله متزعليش مني

سمر : بعد ايه ما خلاص الى حصل حصل .. واننت دلوقتي متجوز وجايلك بيبي فى الطريق فا الكلام مبقاش بيفيد 

كريم : لا بيفيد ... انا طلقت شاهندا 

سمر : هههههه ضحكتني بجد 

كريم : والله ما بهزر يا سمر .. انا طلقت شاهندا قبل ما اجيلك 

سمر : اه طيب 

كريم : وعايز انك تكونى معايا 

سمر : وابنك يا كريم ؟؟ ... مفكرتش فى ابنك 

كريم : انا معنديش ولاد غير منك 

سمر : ازاي يعني .. ريماس قالتلي ان شاهندا حامل

كريم : مش مني 

سمر : نعممممم ؟؟؟؟؟!!!!!!!

كريم : ايوة مش حامل مني طلعت حامل من حد تاني

سمر : حامل من حد تاني ازاي

كريم : المووضوع ده طويل ويطول شرحه

سمر : انا مش فاهمة حاجة

كريم : مش مهم (مسك ايديها) .. انا مش عايز حاجة غير انك ترجعي تثقي فيا تاني

سمر : اثق فيك عشان تغدر بيا تاني

كريم : لالالالالالا دي اول واخر مرة .. انا مليش فى الدنيا دي غير سمر حبيبتي وام ولادي غير كده مفيش 

سمر : كريم 

كريم : يا عيون كريم .. انا كلي تحت امرك ومن انهاردة مفيش خناق

سمر : بس انا موفقتش اننا نرجع زى الاول

كريم : اومال ايه 

سمر : مش عارفة انا محتاجة وقت افكر 

كريم : وقت تفكري ؟؟ 

سمر : ايوة 

كريم : هتفكري فى ايه يا سمر 

سمر : هفكر ف كل حاجة من الاول للاخر 

كريم : اول ايه واخر ايه 

سمر : ايوة لازم افكر فى كل حاجة من الاول انا خايفة تجرحني فى يوم تاني 

كريم : بس انا عايزك بجد 

سمر : طيب ... انا بقي لازم افكر عشان المرادي متسرعش

كريم : بس انا بحبك يا سمر

سمر : بعدين ياكريم ان شاء الله 

كريم : ده اخر كلام عاندك يا سمر

سمر : ايوة يا كريم .. انا الى انا فيه دلوقتي ده يخاليني افكر فى كل حاجة مرة واتنين وتلاتة لحد اما اوصل لحد عشان مرجعش اندم

كريم : طيب يا سمر ... انا تحت امرك فى اى وقت ومش هسيبك حتي ولو رفضتيني هفضل جمبك مهما احتجتيني 

سمر (بصت الناحية التانية)

كريم : مممممممم طيب ماشي عن اذنك 


كريم مشي من عند سمر وروح البيت 


ليلي : ايه يا كريم سمر عاملة ايه 

كريم : الحمد لله يا ماما كويسة 

ليلي : مالك فى ايه 

كريم : مفيش

ليلي : لا فى .. وشك كان منور قبل ما تنزل ايه الى حصل

كريم : مفيش سمر قالتلي سبني فترة افكر عشان متسرعش

ليلي : طب وفيها ايه ده حقها

كريم : بس انا مش قادر يا ماما وحاسس بالذمب من نحيتها جامد 

ليلي : معلش يابني لازم تشوف كل ده وان شاء الله خير بس اهدي

كريم : انا هادي بس عايز سمر

ليلي : كريم فكر بعقلك شوية انت لازم تسبلها فرصة تفكر متنساش انك جرحتها يابني والجرح الى جرحتهولها ده صعب ع اى واحدة انها تنساه بسولة 

كريم : بس انا روحتلها واعتزرت يا ماما 

ليلي : مش كفاية هى لازم تفكر مرة واتنين وتالت وعشرة 

كريم : عشرة ؟؟ 

ليلي : ايوة يا كريم .. انت مش هتحس عمرك بأحساس الست لما حد يجرحها

كريم : طيب يا ماما 

ليلي : معلش متضيقش نفسك وان شاء الله هترجعلك 

كريم : يارب يا ماما ادعيلي

ليلي : ربنا معاك يا حبيبي 

كريم : يارب


ريماس هتروح بيتها مش هتلاقي مصطفي ولا حماتها ولا حد من العيال 


راحت ماسكة موبيلها واتصلت بمصطفي

مصطفي : الوو يا ريماس

ريماس : انت فين يا مصطفي والولاد فين

مصطفي : الولاد عند رشا 

ريماس : رشا ؟؟ وايه الى خلاك تنزلهم عند رشا 

مصطفي : انا وماما فى المستشفي

ريماس (بخضة) : ليه فى ايه حصلك حاجة

مصطفي : لا ماما تعبانة اوي واخدتها ع الدكتور 

ريماس : طب ليه ايه الى حصل طيب

مصطفي : لما اجي هحكيلك 

ريماس : مصطفي حبيبي انت كويس

مصطفي : اه يا حبيبتي 

ريماس : طيب اجيلك انت فى مستشفي ايه 

مصطفي : لالالا خاليكي فى البيت مع الولاد واحنا شوية وجاين

ريماس : طيب ابقي طمني 

مصطفي : حاضر يا حبيبتي


قفلت ريماس مع مصطفي ونزلت اخدت من رشا الولاد وطلعت استنت حماتها ومصطفي وبعد ساعتين جم 


ريماس : خير يا مصطفي فى ايه 

مصطفي : دخلي معايا ماما 

ريماس : طيب



ودخلوا نرمين نيموها ع السرير ودخلوا الاوضة بتاعتهم


ريماس : مالك يا مصطفي فى ايه 

مصطفي : انا مخنوق اوي يا ريماس

ريماس : مخنوق من ايه .. فى ايه ما تقول 

مصطفي (بدموع) : ماما يا ريماس

ريماس : مالها

مصطفي : ماما طلع عندها سرطان ونسبة الشفا قليلة جدا

ريماس (بخضة) : ايه 

مصطفي : هو ده الى حصل 

ريماس : لا اله الا الله ... طيب اهدي

مصطفي : انا تعبان اوي يا ريماس ومش عارف اعمل ايه

ريماس : معلش يا حبيبي متزعلش نفسك 

مصطفي : انا مش عارف اعمل ايه بجد حاسس ان مفيش حاجة بأيدي اعملها

ريماس (بعياط) : انا مش عارفة اقولك ايه ان شاء الله خير متقلقش ادعيلها مش يمكن ربنا يرحمها

مصطفي : يارب يا ريماس يارب 


وسمعوا نرمين بتنادي




مصطفي (جرى راح الاوضة) : مالك يا ماما فى ايه 

نرمين : ريماس فين 

مصطفي : ريماس تعالي 

ريماس : ايوة يا مصطفي 

نرمين : ريماس انا اسفة اوي يا بنتي ياريت متزعليش مني ع اى حاجة عملتها فيكي 

ريماس : لا طبعا يا ماما انا عمرى ما زعلت منك 

نرمين : انا عارفة انى زعلتك منى كتير بس متزعليش انا خلاص عارفة ان دي اخر ايامي فى الدنيا وعشان كده عيزاكي متزعليش مني وتنسي كل حاجة عملتها فيكي يا قلبي

ريماس : حضرتك زي ما ماما ومش زعلانة منك خالص 

نرمين : الحمد لله كده اموت وانا مرتاحة

ريماس \ مصطفي : بعد الشر عليكي يا ماما

نرمين : متقولوش كده بقي خلاص الحمد لله ع كل شئ 


قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 QKA80874


لمار مسكت موبيلها واتصلت بسيف عشان تتطمن عليه 


لمار : الوو يا سيف

سيف : ايوة يا ليمو عاملة ايه يا حبيبتي

لمار : الحمد لله بخير وانتي

سيف : الحمد لله زي الفل 

لمار : يارب علطول ..

سيف : يارب يا حبيبتي ... بتعملي ايه 

لمار : مفيش كنت قاعدة بتكلم انا والبت تيتو 

سيف : ههههههههه طيب

لمار : انا هنزل اشتري لبن وجبن من السوبر ماركت 

سيف : لازم يعني 

لمار : ماهو احنا لازم نشرب لبن وناكل جبن ههههههه

سيف : طيب ما تاخدي حد معاكي

لمار : مممممممم عمتو فى المطبخ وبابا نايم وتيتو بتتكلم فى الفون

سيف : طب ما توفي تسنيم وتاخديها

لمار : ما انا بقولك بتتكلم ف التليفون مع احمد 

سيف : احمد مين 

لمار : واحد بيحبها وبتحبه واحتمال يتخطبوا قريب

سيف : ههههههه ربنا يخاليكم لبعض

لمار : يارب يا سيف ... يلا انا هنزل بقي

سيف : مممممممم طيب يا قلبي متتاخريش ولما تتطلعي كالميني

لمار : حاضر سلام 



ونزلت لمار اشترت اللبن والجبن وهى طالعة البيت 

شافت................... 


يا ترى لمار شافت ايه ؟؟

وسمر هترضي ترجع لكريم بعد الى حصل ؟؟

والست تسنيم هتقدر تنسي وتدي فرصة للاحمد ؟؟؟



عايزين تعرفوا كل ده استنوني فى 

الحلقة الاخيرة 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
IMaD MaX
IMaD MaX


مؤسس المنتدى

مؤسس المنتدى
معلومات اضافية
أﻧَــــاٌ أﻧَــــاٌ : ذكر
آلَمـَشٌآرَﻛَــــــآتْ آلَمـَشٌآرَﻛَــــــآتْ : 8885
اّلّـــــدّوّلّـــــــــةّ اّلّـــــدّوّلّـــــــــةّ : المغرب
اٍّلَّــــوّظُيٌّفّْــــــةْ اٍّلَّــــوّظُيٌّفّْــــــةْ : طالب
آلِّمِّـــزٍّآجِّ آلِّمِّـــزٍّآجِّ : الحمد لله على كل حال
آلْعْــــــــمْــــــرْ آلْعْــــــــمْــــــرْ : 26
نْقْآطْ آلْتْقْيْيْــــمْ نْقْآطْ آلْتْقْيْيْــــمْ : 12
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 23/01/2013
قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Uo_oy_11
نقاطي نقاطي : 23733

قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا)   قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Emptyالخميس 30 يوليو - 15:33

الحلقة الثاني والعشرون والاخيرة



ونزلت لمار اشترت اللبن والجبن وهى طالعة البيت 

شافت
 عمر جاي عليها



عمر : اهلا وسهلا لمار هانم

لمار (بخضة) : عمر !!!

عمر : ايوة عمر .. عاملة ايه 

لمار (بخوف) : لو سمحت ابعد عني

عمر (حط ايده ومنعها) : مش هتمشي يا لمار 

لمار : عمر لو سمحت ابعد عن طريقي خاليني اطلع البيت

عمر (حط ايديه ع وشها) : لمار انتى ليا انا وبس ومش هسيبك لحد تاني ياخدك مني

لمار (شالت ايديه) : شيل ايدك دي وابعد عن طريقي يا عمر بدل ما اصوت وألم الناس عليك 

عمر : ههههههههههههههههه طب جربي كده تعلي صوتك وتنادي ع حد

لمار : عمر قلتلك لو سمحت ابعد عنييييييييييي 

عمر : لمار انتى ليا انا مش لسيف وسيف ده انا هموتهولك قريب

لمار (عليت صوتها) : الحقووووووني الحقووووووووووووني


وفجأأأأأأأأأأأأأأأة جه حد من وراها وخبطها ع راسها خلاها يغمي عليهاقصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Mood22


وبعد كام ساعة فاقت لمار وهى دايخة 


لمار (بدوخة وبتدعك عنيها) : ااااه انا فين ااااااه صداع دماغي ايه الى حصل


فاقت لمار وعمالة تبص حواليها مش عارفة هي فين المكان كان ملخبط ع الاخر واول مرة تشوف المكان ده قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Mood11.. 


لمار : ايه ده انا فين .. اه يا دماغي (وقعدت تعيط)


وبعد ساعة اتفتح الباب


ودخل عمرقصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Mood11



لمار (قعدت تعيط) : انت عايز مني ايه يا عمر حرام عليك سبني فى حالي سبني فى حالي بقي مش عارفة اعيش 

عمر (بيلمسها بأيديه) : لمار انا بحبك اوي وانتى ليا وهفضل اقولهالك خلاص انتى بقيتي ليا انا ووووووووبس 

لمار (بعياط) : ابعد عني بقي وسبني فى حالي حرام عليك انت ليه بتعمل كده سبني فى حااااالي 

عمر : لمار انسي انك ترجعي تاني لسيف خلاص .. انا بعت اجيب المأذون دلوقتي

لمار (بعياط وصريخ) : ابعد عني حرام عليك بقي انا مش هتجوزك مش هبقي مرات واحد مجرم ابعد عني بقي لو موتني يبقي اريحلي بس صدقني مش هتجوووووووووزك خلاص بقي ابعد عني لو انت اخر واحد فى الدنيا دي مش هتجوزك

عمر : لمار انا بحبك بجد وعايزك مراتي 

لمار (بعياط) : لالالالالالالالا انت كداب ابعد عني بقي حرام عليك انا بكرهك بكرهك 

عمر : مش ده الى انتى كنتى عيزاه ... مش كنتي عايزة اننا نتجوز

لمار (بعياط) : لو انت اخر واحد فى الدنيا دي مش هتجوززك يا عمر .. حرام عليك بقي سبني فى حالي ليه كل اما ابقي مبسوطة تضيقني ليه كل ما بحس ان حياتي بدأت تتظبط بتبوظهالي حرام عليك .. اه حبيتك وحبيتك اوووووووووي واديتلك قلبي لكن انت متستهلش سبتني فى الوقت الى محتجالك فيه وروحت بعدت انا بكرهك يا عمر بكرهك مش عايزة اشوفك ولا اعرفك تاني انت انسان اناني وكداب وبتحب تأذي الناس وانا عمري ما هكون مراتك فى يوم من الايام انسي خلاص انا قلبي دلوقتي مع سيف وسيف الوحيد الى اقدر ابقي فرحانة ومبسوطة معاه لانه بيحبني بجد ومتخلاش عني ابدا رغم كل الى انت بتعمله .. حتي لو موتني هفضل احب سيف وبس لانك انسان متستهلش .. حسبي الله ونعم الوكيل فيك حسبي الله ونعم الوكيل فيك يا عمر 

عمر : هههههههههههههههههههههههههه تتصوري ضحكتيني اوي .. انا هوريكي اذا كنت هقدر فعلا اخلصلك ع سيف ولا لا 


(عمر مسك موبيله واتصل بسيف)


عمر : الوو سيف

سيف : ايوة مين معايا 

عمر : انا عمر ولمار عاندي

سيف : ايه لمار عاندك ازاي

عمر : هههههههههههههه انا خطفتها ومستنيك فى مكان ........

سيف : انت بتقول ايه يا كلب انت 

عمر : ايوة خطفتها ولو مش مصدق خود كلمها (وحط التليفون ع ودنها)

لمار (بعياط) : سيف اوعي تيجي يا سيف عمر هيقتلك الله يخاليك يا حبيبي بلاش تيجي ... لو بتحبني يا سيف متجيش

سيف : لمار انتى كويسة .. ردي عليا يا لمار 

لمار (بعياط) : سيف انا بحبك اوووووي بس عشان خاطري متجيش اوعي يا سيف

عمر (اخد التليفون منها) : ههههههههههههههههههههه انا مستنيك يا سيف عشان موتك هيبقي ع ايدي دلوقتي (وقفل فى وشه)

لمار (بعياط) : انت مش انسااااااااان .. ربنا ينتقم منك يارب 



عمر خرج وسابها بتعيط وبعد ساعتين سيف وصل ودخل قعد ينده 


عمر مسك لمار وخرج بيها بره وقعد ينده ع سيف 


عمر (بصوت عالي) : انا هنا يا سيف لو راجل تعالالالالا 


سيف عمال يسمع صوت بيقرب وفجأأأأأأأأأأأأأأة ظهر قدامه عمر وماسك لمار جامد


سيف : سيب لمار يا عمر سيبها

عمر : هههههههه مش هسيبها .. لمار بتعتي انا وبسسسسسسس

لمار (بعياط) : حرام بقي حرااااام سبني يا عمر سبببببني



عمر رماها ع الارض وراح فضل يضرب فى سيف وسيف يضرب فيهقصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Mood12


وبعد كده وهما بيضربوا بعض جت الشرطة واخدت عمر (انتوا عارفين الشرطة دايما بتوصل فى معاد تاني خالص هههههههههههه) 


سيف جري ع لمار لانها اغمي عليها 


سيف (بيفوق فيها) : لمار لمار قومي يا حبيبتي انا جمبك قومي

لمار (بتفوق) : سيف (وبدأت تعيط) انا بحبك اووي متسبنيش 

سيف وللاول مرة فى تاريخ القصة ... باسها من دمغها قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Mood1


سيف : انا جمبك وهنكمل سوي ومش هسيبك ابدا



بتعدي الايام و ريماس قاعدة هى ومصطفي ع السرير وكل واحد قاعد متنح


مصطفي : تفتكري ماما هتموت يا ريماس

ريماس (بخضة) : بعد الشر عليها يا مصطفي متقولش كده ان شاء الله ربنا بأيديه كل حاجة 

مصطفي : انا خايف اوي يا ريماس

ريماس (خدته فى حضنها) : متخفش يا مصطفي ربنا يديها طولة العمر 

مصطفي : انا حاسس انها مش هتفرح بولادنا يا ريماس 

ريماس (بدأت تدمع) : عارف يا مصطفي .. رغم الى كانت مامتك بتعمله معايا وكرهها ليا بس بحبها اوي وبحبها كل يوم عن الاول 

مصطفي : ماما طيبة اوي ومبتحبش تزعل حد منها بس بتحبني اكتر عشان كده كان بتتصرف معاكي بالطريقة دي .. بس والله يا ريماس هى طيبة جدا وبتحبك

ريماس : حبيبي انا مش زعلانة منها ابدا والله وعمرى ما جرأت انى ازعل منها انا عارف قد ايه هى بتحبك عشان كده بتحاول انها تحميك ودي حاجة حلوة اوي فى امهات كتير اوي غيرها مش بيعبروا ولادهم والله يا مصطفي

مصطفي (باس ايديها) : انتى اغلي حاجة عاندي يا ريماس ولو لفيت العالم كله عمرى ما هلاقي انسانة زيك .. قلبك كبير وطيب وبتحبي تخدمي الى حواليكي وبتحاولي متزعليش حد وبتحافظي ع بيتك وولادك انا بحبك اوي وعمرى ما هستغني عنك لانك حتة من قلبي وعمرى ما اقدر اخرجك 

ريماس : انا كمان بحبك اوي يا مصطفي .. انت ابو ولادى واخويا وجوزي وابويا وكل حاجة ليا فى الدنيا دي كفاية ان عاندي منك ولاد دي حاجة بتفرحني اوي كل اما ابص فى عين واحد منهم يااااااااا احساس رائع اوي يا مصطفي .. ربنا يرزق كل مشتاقة بالذرية الصالحة 

مصطفي : يارب يا حبيبتي .. بس عارفة انا حاسس ان قلبي مقبوض

ريماس : ليه يا مصطفي فى ايه 

مصطفي : مش عارف والله يا ريماس بس حاسس ان قلبي مقبوض اوي 

ريماس : طيب استهدي بالله وقوم اغسل وشك وصلي ركعتين 

مصطفي : حاضر بس هقوم اطمن ع ماما 

ريماس : طيب استني هقوم معاك نطمن عليها سوي

مصطفي (بأبتسامة) : طيب يلا


مصطفي اخد ريماس وراحوا ع اوضة مامته سمعوه صوته اكنها مش عارفة تتنفس وتعبانة بتتنفس بصعوبة يعني 


مصطفي دخل جري عليها


مصطفي : ماما مالك فى ايه 

نرمين (بتتنفس بصعوبة) : مفيش يا حبيبي انا كويسة 

مصطفي : لا انتى مش كويسة قوليلي بس حسة بأيه 

نرمين : متخفش عليا انا كويسة يابني

مصطفي : ريماس تعالي اقعدي جمب ماما عقبال اما اتصل بالاسعاف

نرمين (مسكت فى ايديه) : لا يا مصطفي لا يا حبيبي متتصلش بالاسعاف قومني بس اقعد عشان عيزاكوا فى موضوع 

مصطفي : ماما الله يخاليكي مش مشكلة موضوع دلوقتي المهم صحتك 

نرمين : اسمع الكلام يابني .. قوميني يا ريماس قعديني يابنتي عشان اعرف اتكلم 

مصطفي : طيب (مصطفي وريماس قوموا نرمين وسندوا ضهرها بمخده)

نرمين : طبعا انا عارفة انى فى اخر سعاتي عشان كده لازم اخرج كل الى فى قلبي

مصطفي (عنيه دمعت وباس ايد مامته) : الله يخاليكي يا ماما بلاش كلامك ده 

ريماس (بدموع) : ربنا يديكي طولة العمر يا ماما 

نرمين : يا حبايبي انا عارفة قد ايه تعبتكوا معايا وكمان عارفة قد ايه انتوا هتشتقولي .. مصطفي انا مش عيزاك تزعل ريماس ابدا ولا تضايقها بكلمة واحدة يا ابني بجد ريماس دي انسانة طيبة اوي وبتحبك اوي يا حبيبي بجد يا مصطفي خود بالك عليها دي مش شايفة حد فى حياتها غيرك اوعي يابني تيجي فى يوم عليها خاليك دايما جمبها مش عليها ولازم تشوف كل طلباتها .. وكمان تحافظ ع ولادك وتربيهم تربية صح يطلعوا من الدنيا دي بحاجة تنفعهم .. خود بالك عليهم كويس ربنا يخاليهوملك وتفرح بيهم وتشوف ولاد ولادهم يابني يا حبيبي 

مصطفي (عنيه مدمعة جامد وكاتم العياط جواه) : ربنا يخاليكي لينا وتفرحي بولاد ولادك

نرمين : الحمد لله ع كل شئ .. عيزاك كمان تاخود بالك ع اختك لان هى ملهاش غيرك بعد ماا اموت هتكون هى لوحدها انا مش عيزاك تحسسها انها لوحدها يا مصطفي مهما كانت دي اختك لازم تاخود بالك عليها ومتتسرعش فى الحكم ع اى حد يابني بلاش تغلط غلطتي وكمان علم ولادك كده انهم ميحكموش ع الشخص من كام يوم لا لازم يعاشروه اكتر عشان يعرفوا ويقدروا يحكموا عليه .. عشان خاطري يا مصطفي خود بالك ع نفسك اوي وع ولادك ومراتك واختك انت هتبقي المسئول عن كل ده بعد موتي 

مصطفي (مسك ايد مامته وباسها والدموع انهمرت من ع خده) : متقوليش الكلام ده يا ماما الله يخاليكي متقلقنيش عليكي ولو انتى حسة بحاجة قوليلي عشان نروح المستشفي.. بس بلاش تعملي كده فيا 

نرمين (مسحت دموعها) : لا انا عايزة اموت هنا اموت ع سريرى فى بيت ابني حبيبي .. اموت وقلبي مستريح وبعدين متتعبنيش بقي خاليني اكمل كلامي قبل ما اموت

مصطفي : بعد الشر عليكي يا ماما

نرمين (بصت لريماس) : وانتى يا ريماس انا اسفة اوي يابنتي ع كل الى عملته فيكي اسفة لانى فى يوم مكنتش عيزاكي تبقي مرات ابني ... اسفة اني عملتك وحش وعملتك بقسوة اسفة يابنتي اوي انا لو فضلت اعتزرلك من انهاردة لبكرة مش هيكفي والله .. انتى استحملتيني كتير وشيلتي مني كتير انا بعتزر منك يابنتي انا حبيتك اوي ومش عارفة ليه قلبي كان قاسي عليكي بالشكل ده انا اسفة اوي يابنتي انتى بجد ونعم الزوجة ونعم الام ونعم الصديقة ونعم البنت بجد يابنتي انتى تستاهلي كل خير واسفة اوي يا ريماس انى خاليتك تزعلي مني ولو فى يوم من الايام بجد اسفة 

ريماس : ماما عشان خاطري متتعبيش نفسك فى الكلام كفاية كده .. وانا مش زعلانة من حضرتك والله انتى زى ماما بالظبط انا كنت بحاول ارضي حضرتك بأى شكل عشان بس حضرتك متزعليش مني بس الحمد لله ع كل شئ وبجد يا ماما انا بحبك اوي ربنا يخاليكي لينا وللاودك واحفادك وان شاء الله تفرحي بولاد ولادك بس خالي ايمانك بربنا اقوي من كده

نرمين : يا حبيبتي ونعم بالله .. بس انا خلاص ساعاتي معدوده اوي وكان لازم اخرج الى فى قلبي ليكوا 



ريماس هى ومصطفي عيطوا وحسوا ان احساس نرمين صح لانها بدأت تتعب جامد


نرمين (بتعب وبتستنشق جامد) : انا دلوقتي ارتحت واقدر اموت وانا مسمحاكوا وانتوا مسمحني ..


وبعديييييييين استشهدت وماتت قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Mood11


ريماس ومصطفي قعدوا كزي يوم مخنوقين ومتضايقين 

عملوا عزا وكل الناس جت عزتهم فى نرمين 

ريماس (بتمسح دموعها وداخلة ع مصطفي فى الاوضة) : مصطفي قوم يا حبيبي الاكل جاهز بره 

مصطفي (بصوت مخنوق) : مش عايز يا ريماس

ريماس (دمعت ودخلت قعدت جمب) : مصطفي عشان خاطرى قوم كل انت مأكلتش حاجة بقالك يومين وانا كل شوية اسخن الاكل واحوطه قوم كل ومتوجعش قلبي

مصطفي : انا الى قلبي موجوع اوي يا ريماس ... ماما سبتني وماتت

ريماس : قدر الله وما شاء فعل يا مصطفي .. لازم تبقي اقوي من كده يا حبيبي

مصطفي : متقلقيش انا كويس يا ريماس يلا روحي كلي

ريماس : لا مش هاكل من غيرك 

مصطفي : ريماس

ريماس : هشششش يلا قوم معايا اتفضل يلا مش هسمع منك ولا كلمة .. وبعدين ماما هتزعل اوي لو انت مأكلتش

مصطفي (بص لريماس وعنيه مليانة دموع) : حاضر يا ريماس



بتعدي الايام وكريم بيحاول يرجع يقرب تاني لسمر وكل ده وهى فى المستشفي بتاخود علاج طبيعي لان رجليها مكسورة



كريم : حبيبتي عاملة ايه انهاردة 

سمر : الحمد لله يا كريم كويسة 

كريم : عملولك علاج طبيعي انهاردة ولا لا

سمر : اها الحمد لله 

كريم : طيب ايه مفيش تحسن ؟

سمر (بأبتسامة) : اه فى ... صوابع رجلي الحمد لله بدأت تتحرك 

كريم : بجد يا سمر

سمر : ايوة يا حبيبي

كريم : ايه قولتي ايه 

سمر : ايه فى ايه 

كريم : انتى قولتي حبيبي صح ولا انا واقع ع ودني

سمر : هههههههههههههههههههه اه قولت كده 

كريم : بجد يا سمر 

سمر (بكسوف) : ايوة بجد مش انت ابو ولادى وحبيبي وجوزي

كريم : لالالالا عيدي الكلام من الاول تاني 

سمر : خلاص بقي يا كريم

كريم : مممممممممممم سمر انا سيبتك فترة كبيرة والصراحة مش قادر وبعد الكلمتين لى قولتيهم دلوقتي انا بحبك بجد

سمر : كريم انا فكرت وقررت خلاص 

كريم : بجد يا سمر 

سمر : ايوة يا كريم

كريم : طيب ايه 

سمر (بأبتسامة) : انا بحبك اوي يا كريم 

كريم (اخدها فى حضنه) : سمر انا بجد مش مصددددق انا بحبك اووووي ربنا يخاليكي ليا 

سمر : انا كمان بحبك بس عاندي شرط

كريم (شالها من حضنه) : ايه هو 

سمر : انك متحبش عليا تاني 

كريم : ههههههههههههههههههه

سمر : بتضحكك ع ايه انت فاكرني بهزر

كريم : لا عارف انك مش بتهزري يا حبيبتي

سمر : ها فى اعتراض 

كريم (مسك ايديها بكل رقة وباسها) : انا معنديش اعتراض يا قمري لان انتى قمرى الى بشوف فيه بليل وشمسي الى بشوف بيها الصبح 

سمر (بكسوف) : كريم انا بحبك اوي

كريم (حضنها جامد) : انا كمان بحبك اوي يا سمر ومقدرش اعيش فى يوم من غيرك

سمر : انا كمان مقدرش اعيش من غيرك 

كريم : اومال ازاي قدرتي الايام الى فاتت دي 

سمر : مش عارفة بس كنت بحاول اصبر نفسي ان هيجي اليوم الى هنرجع فيه زى الاول واحسن كمان 

كريم : سمر انا اسف انا لحد دلوقتي حاسس بالذمب من نحيتك 

سمر : كريم عشان خاطر اقفل ع الموضوع ده عشان متضيقنيش انا مبقتش عايزة افتكر اى حاجة تانية والله 

كريم : انا اسف يا حبيبتي .. اسف يا عمري اسف عمرى ما هزعلك تاني وعمرى ما هعمل حاجة غلط تاني انا اسف يا سمر اسف يا حبيبتي 

سمر : انا الى اسفة يا حبيبي انا غلطت اه غلطت غلطت كتير اوي بحقك .. كنت فاكرة انى بكده بحافظ عليك وبكده بخاف عليك بس طلعت غلطانة انا اكتشفت انى كده بضيعك من ايدي 

كريم : سمر انا عمرى ما حسيت فى يوم انى بحبك قد انهاردة مش عارف ليه بس اه انتى غلطتي بس انا كمان غلطت عشان معرفت افهمك انى بكده ممكن اضيع من ايديكي

سمر : كريم انا بحبك اووووي متسبنيش تاني وحياة ولادنا يا كريم خاليك معاايا

كريم : انا معاكي ومن انهاردة مفيش حاجة هتزعلنا تاني ابدا

سمر : يارب يا كريم 


وبعدين كريم اداها بوسة قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Mood1


تسنيم قاعدة بتقرأ قصة رومانسية وبعد كده سرحت بخيالها


احمد : انتى ياست تسنيم

تسنيم : فى ايه يا احمد 

احمد : الاكل لحد دلوقتي مش جاهز ليه 

تسنيم : كنت بغسل السجاجيد ومش فاضية 

احمد : مش فاضية ؟؟؟ .. مش فاضية تعملي أكل ..

تسنيم : سوري يا احمد 


احمد رفع ايديه وضربها بالقلم 


ساعتها تسنيم فاقت من خيالها


تسنيم : ايه الى انا بفكر فيه ده استغفر الله العظيم 


وهي قاعده لقيت رسالة جيالها من احمد


احمد " تسنيم انتى اتأخرتي عليا اوى فى الرد .. لو سمحتي لما تقري الرسالة افتحي النت عايز اتكلم معاكي "


تسنيم اكنها مصدقت قريت الرسالة وقامت فتحت 


Ahmed : تسنيم وحشتيني


teto : ايوة يا احمد 

Ahmed : قريتي رسالتي

teto : مممممممم اه قريتها يا احمد 

Ahmed : مالك انتى مش عايزة تتكلمي معايا 

teto : لا يا احمد بالعكس عادي انا فرحانة

Ahmed : تسنيم ايه رأيك فى الكلام الى قولتهولك ردي عليا 

teto : انا موافقة يا احمد 

Ahmed : موافقة ع ايه 

teto : ههههههههههههه انت مش لسه كنت بتسالني ع ردي بقولك موافقة

Ahmed : وحياة امك يا شيخة موافقة 

teto : ههههههههههههههههههههه ايوة والله موافقة موافقة موافقة وماما مستنياك يوم الاربع الى جاي 

Ahmed : ايه ده كتير اوي

teto : هو ايه الى كتير 

Ahmed : كتير اوي المعاد ده انا مستني بقالي كتير هههههههههههههه

teto : ههههههههههههههههههههههههه 

Ahmed : نفسي اشوف القمر وهو بيضحك 

teto : ههههههه ربنا يسهل يلا انا هقفل بقي وهنستناك 

Ahmed : حاضر يا تيتو هتوحشيني اوي

teto : طيب يلا سلام بقي يابااااي انت رغاي اوي

Ahmed : من بعد ما عرفتك وانا حبيت الرغي 

teto : ههههههههههه طيب سلام 


قفلت تسنيم وهى فرحانة اوووووي والدنيا مش سيعاها 


ندخل بقي ع التقيل ونقدم قدام شوية بالقصة 


عديت سنتين بالتمام والكمال ... 

تعالوا نشوف مع بعض ايه الى هيحصل


تسنيم و احمد عاشوا اجمل سنتين مع بعض بس الفرحة مكملتش 

لفوا ع دكاترة البلد كلها لان تسنيم محملتش 


تسنيم واحمد خارجين من معمل تحاليل وتسنيم بتعيط 



احمد : حبيبة قلب احمد كفاية عياط قدر الله وما شاء فعل يا تسنيم 

تسنيم (بعياط) : انا كان نفسي اجبلك بنات وولاد يجروا ورانا ويلعبوا معانا

احمد : انا مش عايز كفاية عليا انتى الحمد لله ع كل شئ

تسنيم : احمد انا مش عيزاك تحوط كل ده فى قلبك وتسكت انت بتحاول تخفي دمعتك ليه

احمد : تسنيم انا بحبك اوووووي ومقدرش استغني عنك ابدا

تسنيم : احمد 

احمد : عشان خاطري خلاص والى ربنا عايزه هو الى هيحصل متقلقيش حالك بقي

تسنيم : ربنا يخاليك ليا ويحرمنيش منك ابدا يا احمد انا بحبك اوي

احمد : انا اكتر يا تسنيم والله بحبك اووووووووي ومش حابب انك تزعلي عشان حاجة بأيد ربنا الحمد لله ع كل شئ 

تسنيم : الحمد لله ..



سيف ولمار اتجوزوا وجابوا تؤأم بسمة وبسام قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Mood1


لمار : سيف يا سيف 

سيف : يا عيون سيف

لمار : خود بسمة شيلها شوية ضهري وجعني 

سيف : ههههههههههههههه يا حبيبتي اللف سلامة عليكي (واخد بسمة)

لمار : هههههههههههههه الله يسلمك (وسمعت الباب بيخبط)



راحت لمار فتحت الباب ووقفت تنحت قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا) - صفحة 2 Mood11





لمار (بخضة) : عمر !!!!!!!!!



سيف سمعها بتقول كده نيم بسمة ع السرير وراح خرج لقي عمر فعلا واقف ع الباب



سيف : انت عايز ايه (ودخل لمار جوه)

عمر : سيف اسمعني انا عايز اتكلم معاكوا

سيف : لا لو سمحت امشي بدل ما اطلبلك الشرطة 

عمر : سيف انا اسف ع كل الى حصل بس ارجوك انا محتاج اتكلم معاكوا 

سيف (بص للمار لقاها خايفة) : طيب اتفضل 

عمر (دخل وقعد) : انا عارف انكوا خايفين مني ومرعوبين كمان 

سيف : لا والله انا مبخفش من اشكالك 

عمر : شكرا ليك حق تقول كده انا اسف يا سيف .. اسف بجد والله انا اتربيت فى السجن السنتين دول .. انا اسف انا عارف انى غلطت معاكوا فى حاجات كتير وبذات انتى يا لمار انا عارف قد ايه انتى زعلانة منى ع الى عملتوا فيكي بس انا جيت اهو وبقدم اعتزارى ليكي ولسيف انا مسافر عمرة انهاردة بليل وقلت لازم اجيلكوا عشان تسامحوني انا مش هروح العمرة غير اما تسامحوني الاول وتقولولي كده انكوا سامحتوني 

سيف (بص للمار وهى هزت راسها) : خلاص يا عمر تقبلنا اعتزارك 

عمر : انا مش عارف اشكركم ازاي .. بس والله العظيم انا حاسس بالذمب من نحيتكوا اوي انا مش عارف انا كنت كده ازاي

سيف : خلاص يا عمر كله خير متقلقش الحمد لله وعمرة مقبولة ان شاء الله 

عمر : ربنا يخاليك يا سيف .. يلا استأذن الله وبأذن الله لما ارجع من العمرة هاجي ازوركم ده لو سمحتولي ططبعا

سيف : بيتي مفتحولك فى اى وقت 




نزل عمر وجريت لمار ع سيف اترميت فى حضنه 




سيف : ههههههههههه ايه يا مجنونة فيكي ايه 

لمار : سيف انا بحبك اوووووي انا كده مرتاحة جدا 

سيف : مرتاحة ؟؟ يعني ايه ليه مكنتيش مرتاحة قبل كده 

لمار : لا طبعا كنت مرتاحة بس ارتحت اكتر بعد الصلح مع عمر 

سيف : طيب

لمار (باسته من خده) : سيف انا بحبك اوووووووووووي .. وعاندي ليك خبر

سيف : وانا كمان بحبك موت .. بس قولي الاول ايه هو الخبر

لمار : لالالالا اتحايل شوية 

سيف : هههههههههههههه بت يا لمار يلا 

لمار (بدلع) : بت ؟؟ ... طيب خلاويص مش هقول بقي

سيف (باسها من خدها) : خلاص يا عيون سيف قولي يلا ايه هو الخبر

لمار : ممممممممممم انا حامل

سيف : حامل بجد ؟؟!! 

لمار : اه والله حامل فى شهرين

سيف : ههههههههه كمان لالالالالالالا انا مش مصدق نفسي 

لمار : لا لاززم تصدق لانك هتبقي اب للمرة التانية 

سيف : هههههههههههههه انا فرحان اوووووي ومش مصدق بجد 

لمار : احم احم طويب

سيف : لمار اوعي تكوني حامل فى تؤام انا كده هنزل اشحت بيهم ههههههههههههههه

لمار : هههههههههههههههههه بس بس اسكت ههههههههه حرام عليك هههههههههه

سيف : حبيبة قلبي وربنا بحبك اوي يا لمار 

لمار : انا كمان يا سيف بحبك اوي 

سيف : عارفة 

لمار : لا مش عارفة 

سيف : انتى بجد لمار حياتي انا




زي ما انتوا شايفين لمار وسيف عايشين حياتهم ما شاء الله عليهم

تسنيم واحمد ربنا يرزقهم بالذرية الصالحة ويرزق كل مشتاقة 

مصطفي وريماس عايشين حياة طبيعية جدا عيلة جميلة وهادية

نوران قاعدة مع اخوها احمد فى البيت وكل شوية بيروحوا للمار وتسنيم بيتهم

خالد وعبير ودول الى مذكرناش اسمهم الحلقة دي بس هما طبيعين جدا وحياتهم ماشية زي الفل

كريم وسمر رجعوا لبعض وجابوا بنوتة زي القمر


وبكده تكون خلصة قصتنا قصة


◀ ❤ قصتي (لمـــــــــار حيـــــــاتي انا) ❤ ▶
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
قصة (لمـــــــــار حيـــــــاتي أنا)
استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مجتمع ماكس :: المنتدى الادبي :: منتدى القصص والروايات-
رسائل حب شات حيروني شات الود السعودي منتدى الود السعودي كونتكس ديف |Welcome To RDPpro - Professional for the webشاتدردشة قمرشات عسلعزعزشاتدردشة قمرشات عسلشات صوتيشات صوتيسعودي لولسعودي كام مدونة كل شيئ !شات الجوال الصوتي شات جوال دردشة الجوال دردشة الجوال الصوتي عزوز HDشبكة عزوزعزوزيعزوXshopX.net |نظارة جوجلجهاز تتبع |كورة اليومصورمشكلتيمنتدياتتصميمتصويرمدونة التوظيف في الجزائرالتوظيف في الجزائرسيارات مستعملة للبيع في السعوديةسيارات مستعملة للبيع سيارات للبيع